• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
چهار شنبه 12 تیر 1398
کد مطلب : 63399
+
-

«فصل گرم کتاب» به کهگیلویه و بویراحمد رسید

خبرخوان
«فصل گرم کتاب» به کهگیلویه و بویراحمد رسید

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پویش ملی «فصل گرم کتاب» از روز شنبه ۱۵ تیر ماه ۱۳۹۸ در 3 شهر این استان شامل یاسوج، سی‌سخت و دوگنبدان آغاز می‌شود و تا اواسط شهریور نیز ادامه دارد. 
به گزارش ایرنا، «کبری اخلاقی‌نیا» افزود: بر اساس این پویش ملی، ایستگاه‌های کتاب‌خوانی در پارک‌ها و بوستان‌های شهرهای یاسوج، سی‌سخت و دوگنبدان برپا می‌شود.
وی افزود: هدف از اجرای این پویش ملی در 3 شهر کهگیلویه و بویراحمد پر کردن هرچه بهتر اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فصل تابستان است. مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۲ محور اصلی این پویش ملی شامل ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و تقویت مهارت‌های زندگی بین کودکان و نوجوانان شهرهای یاسوج، سی‌سخت و دوگنبدان خواهد بود.

اخلاقی‌نیا عنوان کرد: برنامه‌های متنوع و جذاب فرهنگی، هنری و ادبی از جمله شعرخوانی، قرائت داستان، روخوانی و همخوانی کتاب، کاردستی، نقاشی، نمایش عروسکی، پخش فیلم و قصه‌گویی در این پویش ملی برای کودکان و نوجوانان شهرهای یاسوج، سی‌سخت و دوگنبدان اجرا می‌شود. وی ابراز کرد: دومین سال متوالی است که پویش ملی «فصل گرم کتاب» برای کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به کتاب و کتاب‌خوانی در پارک‌ها و بوستان‌های این 3 شهر کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید